Serwis w EMB
Serwis maszyn i urządzeń to istotne ramię wsparcia technicznego, jakie oferuje zarówno producent jaki i sprzedawca. Rozumiemy dobrze podbramkową sytuację Klienta, gdy nieprzewidziany przestój blokuje płynność produkcji i uniemożliwia realizację zobowiązań, dlatego nasz telefon serwisowy działa w każdy roboczy dzień w roku. Realizujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w naszej siedzibie lub u Klienta – zależnie od potrzeb. Współpracujemy z siecią specjalistów z całej Polski, dlatego nie zawsze konieczny jest przyjazd mechanika aż z Warszawy.
- Dzwoń w przypadku awarii hafciarki:
tel. +48 514 534 114
- Dzwoń w przypadku awarii maszyny drukującej Brother DTG:
tel. +48 660 629 908
- W przypadku awarii maszyny domowej postępuj wg instrukcji ze strony MaszynyBrother.pl zakładka Wsparcie / Pomoc techniczna
lub wybierz numer:
tel. 22 664 41 40
tel. 22 664 41 41
- W przypadku, gdy nie uzyskałeś pomocy, połącz się lub nagraj swoją wiadomość:
tel. +48 600 457 202
Wiele awaryjnych problemów udaje się rozwiązać podczas rozmowy ze specjalistą. Jeśli nie, staramy się zorganizować pomoc pracowników serwisu, jak to możliwe najszybciej.
Nasz serwis stacjonarny pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 w siedzibie przy ul. Szczotkarskiej 50 w Warszawie. Zatrudniamy najlepszych specjalistów, którzy stale rozwijają swoje kwalifikacje, aby służyć pomocą i sprawnie rozwiązywać sytuacje awaryjne.